Tuesday, April 12, 2011

13/ APRIL//2011

Hari keramat untuk aq…hari kelahiranku…aku sangat bahagia hari ini semua kawan-kawan n family ingat birthday aq. Rasa terharu sangat,, dengan ucapan dan doa dari mereka.. thanks kepada semua…. Tapi kenapa dia tak ingat..orang yang aku cintai tak ingat langsung rasa terkilan sangat… di mana dia sekarang?? Aku masi mengharap kami akan seperti dulu.. aku terlalu rindukan dia….. Apapun aku xnak rosakkan hari bahagia ini dengan derita lama..aku yakin Allah sentiasa bersamaku menenmaniku dalam setiap langkah perjalanan in…

Di hari yang berbahagia sebagai penghargaan kepada diriku sendiri. Aku berazam aku takkan menghadap ke belakang lagi.. aku ada masa depan yan lebih baik.. aku akan teruskan langkah ini walau sepahit mana pun perjalan ini..akan ku harungi juga berkat PErtolongan dan Kekuasaanmu YA Allah..

Biarlah sejarah hitam itu. Aku adalah aku..aku terus begini
Memperjuangkan kehidupan ini denga n setapak dann setapak ke hadapan lagi.
Biarlah masa lalu itu, Biarlah mereka yang tak menghargaiku
Akan ku gagahi juga haluan hidup ini. Walau perasaan berkocak, walaupun perasaan ini sakit

No comments:

Post a Comment